Általános szerződési feltételek

a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai


Név: Mannheim Zoltán ev.
Székhely: 2330 Dunaharaszti Ady Endre u. 2
Levelezési cím: 2330 Dunaharaszti Ady Endre u. 2
Adószám: 50588237-2-33
Telefonszám: +36309044266
E-mail: mannheimsquash@gmail.com
Honlap: https://manivital.hu
Bankszámlaszám: OTP 11742180-20070751


Tárhelyszolgáltató adatai


Név: DotRoll Kft.
Székhely: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.
Elérhetőség: support@dotroll.com
Weboldal: dotroll.com


A Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a www. manivital.hu által nyújtott elektronikus
kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat, a vásárlás feltételeit, a webáruházunkra és a
Vevőinkre vonatkozó szabályokat, jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.


Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Vevőink a
manivital webáruházból történő megrendeléssel kezdeményeznek. A Manivital.hu webáruházban
történő vásárlás elsősorban elektronikusan, internet igénybevételével lehetséges. A vásárlásra a
webáruházban az internetes vásárlási folyamat lépéseinek elvégzésével van mód.


A vevőinknek lehetősége van telefonon, vagy e-mailben is jelezni a vásárlási szándékot, ezekben az
esetekben a megrendelést az ügyfélszolgálatunk rögzíti, és erről – mint minden egyéb megrendelésről
is – e-mailben visszaigazolást küldünk. A vásárlási folyamat ezt követően megegyezik az internetes
megrendelés utáni folyamattal, ezért jelen ÁSZF minden webáruházunknál kezdeményezett vásárlásra
egyaránt vonatkozik.


A manivital.hu webáruházban való böngészés nyitott minden érdeklődő számára, akár az eladásra
kínált termékek, akár a webáruházba feltöltött egyéb típusú internetes tartalmak tekintetében. A
vásárlási folyamat megindításához azonban a vevők részéről szükséges legalább a 6. ) pontban
felsorolt adataik megadása. A vevőink az áruházunkban az adataik megadásával elfogadják a jelen
ÁSZF feltételeit.


A megrendelés leadása után a rendszerünk automatikusan visszaigazolja a Vevőnek megrendelés
tényét, ami által szerződés jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával szerződés jön létre, amely
egyenrangú azzal, mintha írásba foglalt szerződés jött volna létre.


A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási ideje alapesetben 2-5 munkanap, de ettől a
tényleges kiszállítási idő a raktárkészlet állapota és az adott időszak ( pl. karácsonyi ünnepek )
függvényében eltérhet. Minden ilyen esetben a vevő e-mailben tájékoztatást kap a szállítási időről.


Árak: Az áruházban feltüntetett árak magyar forintban értendők és ÁFA-val növelt bruttó fogyasztói
árak.

A vásárláshoz minimálisan az alábbi valós adatok megadása szükséges :

  • a vevő neve
  • a vevő szállítási címe
  • a vevő e-mail címe
  • a vevő telefonos elérhetősége

A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor bejelentkezési nevet és jelszót kell választania.
A rendszeres termékkiszállításhoz minden esetben regisztrációra van szükség. Felhívjuk figyelmét
arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát gondosan válassza meg és bizalmasan kezelje, ne adja
át illetékteleneknek, a lehetséges problémák, visszaélések elkerülése érdekében. A jelszóval való
visszaélésből fakadó felelősséget nem vállalunk.


A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon megjelölt adatot is megadhatnak magukról – önkéntes
módon. Vevőink regisztrált adatait titkosan kezeljük, azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk,
harmadik fél felé nem adjuk ki, kivétel ez alól a megrendelt termékek kiszállítását végző cég
(futárszolgálat), amelynek átadjuk a termékek célba juttatásához szükséges információkat. Ez a
futárcég az adatbázisunkból átadott személyes adatokat a kiszállításon kívüli egyéb célra semmilyen
módon nem jogosult felhasználni, illetve további személyeknek átadni.


Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a Vevőinknek személyre szabottan nyújtott ajánlatok
kidolgozásához használjuk fel.


Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a regisztrált adatai törlésére, akkor azokat az
adatbázisunkból 2 munkanapon belül töröljük. Az adatok felhasználása a GDPR és az Adatvédelmi
törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.


A manivital.hu webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő által megadott számlázási és szállítási
adatok szerepelnek. Az esetleges módosítás kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes kérése alapján
történik. Az adatok módosítására a rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok” menüpontban
is lehetőség van, a felületen a Vevő módosíthatja a regisztrációs adatait.


Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt szállításhoz. A Vevő által hibásan megadott adatok
miatt keletkező problémákért felelősséget nem vállalunk.


Webáruházunkban vevőink széles választékot találhatnak táplálékkiegészítő termékekből. A
folyamatosan bővülő kínálatunkkal arra törekszünk, hogy a Vevőinket teljes körűen ki tudjuk
szolgálni, ebbe beleértve az olcsóbb árfekvésű árukat kedvelő és a legmagasabb igényszintű
termékeket választó partnereinket is.


Termékeink közül a vevők többféle szűrést alkalmazva tudják kiválasztani a számukra megfelelő
terméket. A képernyő bal oldalán található kategórialistából kereshetnek terméktípusok szerint.


A kínálatunkban szereplő árucikkek minden esetben fotóval illusztráltak, a megtekintéskor lehetőség
van nagyító használatára az egér termékre húzásával, hogy a termékjellemzők jobban megfigyelhetők
legyenek. Minden termékünkhöz részletes leírást, és méret választási lehetőséget mellékeltünk, hogy
az áruházunkat meglátogató érdeklődők az tételek egyedi jellemzőit részletesen megismerhessék.


A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált partnerként. A vendég vásárló nem regisztrál a
rendszerünkbe, tehát nem kap egyedi fiókot. Ilyenkor csak a szállításhoz szükséges adatok elküldése
szükséges a futárszolgálat munkájához. Regisztrálni olyan vásárlóknak van lehetőségük, akik
felhasználói nevükkel és jelszavukkal lépnek be az áruházba – a rendszer automatikusan saját fiókot
nyit számukra.

Feliratkozáskor lehetőség van kiválasztani, hogy a HÍRLEVÉL szolgáltatás igénybe kívánják-e venni.
A hírlevélben szezonális akciókat, kedvezményeket és kupon lehetőségeket kínálunk fel a vásárlók
között. A felhasználó a hírlevélről bármikor, indokolás nélkül jogosult leiratkozni a leiratkozas@manivital.hu címen.


A megrendelés feladása előtt a megvásárolni tervezett termékeket – a felületen ikon formában
megtalálható – kosárba kell gyűjteni. A rendelt mennyiségeket a darabszám megadásával lehet bevinni
a rendszerbe. A kiválasztott termékeket külön-külön kell a kosárba helyezni. A megrendelés
lépéseinek utolsó fázisaként „a Megrendelés jóváhagyása„ gombra kattintva lehet véglegesíteni a
rendelést.


A rendelés korrigálása a következőképpen működik:


Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani kívánja, vissza kell lépnie a korrekcióval érintett
adatra és felül kell írnia a kívánt tartalommal.


A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni szükséges az összes bevitt adatot és amennyiben
hibátlan a berögzítés, le lehet adni a rendelést.


A kiszállítás megkezdése után módosítást, lemondást nem áll módunkban elfogadni.


Az átvételi módok tekintetében több lehetőség közül választhatnak Vásárlóink.

  • személyes átvétel
  • kiszállítás futárszolgálattal

A szállítási díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan jelzi, így erről a rendelés
közben folyamatosan meg lehet győződni.


Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék
ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos
reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 
Elérhetőségeink a következők: Mannheim Zoltán ev., 2330 Dunahraszti, Ady Endre u. 2. Tel:
+36309044266; email: mannheimsquash@gmail.com


Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek valamelyikén rendelkezésre állunk.


Fizetési módok:

  • Készpénzben átvételkor (utánvéttel): Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
  • Előre utalás: banki átutalás útján a csomag megküldését megelőzően történik a fizetés a Vevő által

Számlázás


A számlát Mannheim Zoltán egyéni vállalkozó állítja ki e-számla formában, a regisztráció, vagy
az egyszeri regisztráció nélküli vásárlás során megadott névre és címre. A számlát Vevőink az
árut tartalmazó csomagban találják meg.


Kedvezmények


A manivital.hu webáruházban folyamatosan vannak akciós termékek, amelyeket az állandó
listaárukhoz képest jelentős árkedvezménnyel lehet megvásárolni.


Állandó akciónk:
A 50 000 Ft felett vásárlóknak a teljes szállítási költséget elengedjük.


A megrendelések teljesítési ideje: A raktárkészlet függvényében a tényleges teljesítési idő ettől
különböző mértékben eltérhet, mivel erről Vevőt minden esetben értesítjük e-mailben, ezért e-mailes
válaszában jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez. A megrendelések állapotáról telefonon tud
tájékozódni.

Jótállás, szavatosság


Cégünk mindenben be kívánja tartani a hatályos jogszabályok előírásait. Ennek érdekében minden, a
fogyasztót védő szabályozást kötelezően betartunk, azokat beépítettünk az ÁSZF-be.


Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:


151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet


72/2005. ( IV. 21. ) Korm. rendelet


19/2014. (IV.29.) GKM rendelet


45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről


Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyből egy példányt
a Vevő részére átadunk.


Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság / jótállás tekintetében. Szíveskedjen a nem
megfelelő terméket a lehetőségekhez képest azonnal, de legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni
címünkre : 2330 Dunaharaszti, Ady Endre u 2. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében,
kérjük, lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk a terméket.


A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb a telefonon történő előzetes bejelentéssel kezdeni.
Telefonszámunk : +36309044266 A hibás termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, utánvétes / portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba a nem
megfelelő tárolás eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő költség a Vevőt terheli.

Kellékszavatosság


Ön a manivital.hu webshop hibás teljesítése esetén Mannheim Zoltán egyéni vállalkozóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ennek alapján – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön
által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a termék becserélést nem kérte, illetve nem
kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított
kettő hónapon belül kell közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl
kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.


A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást
az manivital.hu  webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a
Vevő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Termékszavatosság


Az adásvétel tárgyát képező ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő az előzőekben ismertetett
kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


A termék hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


A gyártó (forgalmazó) akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
tudja, hogy A.) a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
B.) a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy C.) termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre nem lehet
érvényesíteni. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt
termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.


Jótállás


Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) GKM rendelet,
72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján Mannheim Zoltán egyéni
vállalkozó jótállásra köteles.


A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba
oka a teljesítés után keletkezett.


Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.


Elállás


Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül
indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja,
amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei:


Az elállási jog minden általunk forgalmazott termékre vonatkozik, ami hiánytalanul, hibamentesen,
bontatlanul visszaérkezik hozzánk.


A termék adásvétele esetén Vevőink az elállás jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele
közötti időszakban is gyakorolhatják.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak kell gondoskodnia és az
elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni részünkre. A webáruház ebben
az esetben visszajuttatja a vételárat az eredeti szállítási költséggel ( annak normál tarifája szerint )
megnövelve. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel
utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át.


Elállásra vonatkozó igényét írásban, vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén
az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni
részünkre.


Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, azzal a
feltétellel, hogy a terméket a Vevő számunkra eddig az időpontig visszajuttatja. Ennek hiányában a
termék visszaküldése után történik a visszafizetés. A teljes vételár visszafizetése rózsaszín csekken
történik (eredeti szállítási díjjal együtt), illetve igény szerint átutaljuk a vevő által megadott
bankszámlára.


Nem gyakorolhatja elállási jogát a Vevő:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a
sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk.
Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.


Amennyiben a panaszkezelésünk során nem az Ön által kívánt eredmény született, Békéltető testületi
eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk
székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat jogorvoslatért:


Székhelyünk szerint illetékes a


Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.
Telefonszáma: (1) 488-2131
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.


Ezen felül jogorvoslatért az alábbi hatósághoz is fordulhat:


Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.